mandag den 20. februar 2012

Mandag morgen på kontoret:)



11 kommentarer:

  1. God arbejdslyst til dig og drøm sødt til missen :o)

    Rigtig god mandag
    Jill

    SvarSlet
  2. Ser rigtig hyggeligt ud:-) Dejlig mandag til dig.

    SvarSlet
  3. Ih, hvor ser det altså hyggeligt ud. Så er en mandag morgen jo lidt rar at komem op til selvom man skal ud fra den varme dyne. Ha´en god dag. Knus

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig hyggeligt ud - det må være dejligt med et arbejde, hvor man kan have strikketøjet og katten med :-)

    SvarSlet
  5. Det er super hyggeligt:)
    Og rigtig god mandag til jer...

    SvarSlet
  6. Århh hvor ser det dejligt ud. Jeg er helt vild med katten (men hvornår er jeg ikke vild med katte ? ;D). Når jeg sidder ved computeren ligger min ældste-kat oftest på skødet af mig eller på papirbunken ved siden af (burde vel sy/strikke eller hækle en ligge-pude til ham dér ikke?)

    SvarSlet
  7. Tak Lene, vi er også ret glad for vores kat Sesam.
    Han er meget social. Sidder gerne på en blog eller blad ved siden af mig når jeg arbejder, ligesom din kat. Eller han spadserer hen over tastaturet, mens han strækker sig alt hvad han kan. Eller ligger i vindueskarmen lige her ved siden af mig og nyder solen.

    SvarSlet
  8. Koselig kontor :-)
    og søt pus :-)

    SvarSlet
  9. gad god sidde på dit kontor sammen med dig i dag :0)

    Knus og god arbejdslyst, Karen Marie

    SvarSlet
  10. Hyggelig mandagmorgen... Den kunne jeg godt bruge. Min vinterferie er slut, så nu er min strikkedesign tid forbeholdt meget tidlig morgen, og sen eftermiddag aften. :-( Så er grøn af misundelse lige nu...

    SvarSlet