onsdag den 1. februar 2012

En aften...


... med oldemorfirkanter. 
I går, tirsdag aften, afholdt Karen Marie, Rachel Søgård og jeg vores fælles workshops i Politiken Plus regi.
100 håndarbejdsinteresserede damer ankom kl 19:00 til 2½ times undervisning og inspiration, med udgangspunkt i vores fælles bog 
Home Made.
I mit undervisningsmateriale kunne mine 30 kursisterne finde opskrifter på en traditionel firkant, en hvor der kun hækles på 2 sider og en trekant.
Og så blev der lært og leget.
Stor koncentration og hjælpsomhed. 
Tak for en dejlig aften:)) 
Du kan se flere billeder her hos Marmelade




4 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Ville næsten ønske jeg ikke kunne hækle, så jeg kunne have været med (...og at arrangementet havde været i Jylland:-)) Godt med en hyggelig aften. Knus

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt - og aktivt ud. Ville ønske at jeg havde kunnet være med.

    SvarSlet
  4. Hej Stine
    Ja, tak for sidst. Det var virkelig hyggeligt og inspirerende.
    Kh Katrine

    SvarSlet