tirsdag den 14. februar 2012

Grib Garnet


... og chancen for at komme med til en ny og spændende garn-event,
som skal løbe af staben i Silkeborg 
fra torsdag d. 14. til søndag d. 17. juni. 
6 strikke- og hækleentusiaster har sat sig sammen 
og arbejdet på at skabe en ny kreativ festival med alskens strik, utallige workshops, udstillinger, shows.
Jeg skal selvfølgelig nok holde dig orienteret, men indtil da, 
kan du kigge ind her og læs mere.
Og også gerne smutte forbi deres facebook profil og "dele" og "synes godt om", så nyheden kan spredes mest muligt. 
På forhånd tak:))
Og husk at noter dig datoerne, jeg er sikker på at der bliver rift om pladserne:))

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Nå har jeg trukket min give-away, og du er en av vinnerene. Send meg navn og adresse, så finner snart broderiet veien til din postkasse ;o)
    Siri

    SvarSlet
  2. Ja, jeg glæder mig ihvertfald, jeg kommer alle dagene

    SvarSlet
  3. Jeg skal hjælpe min mor på hendes stand, og jeg glæder mig til at være en del af arrangementet :-) skal du mon lave workshops?

    SvarSlet
  4. Kære Stine, tak fordi du linker/udbreder budskabet så flot på din side. Vi glæder os alle 6 fra Grib Garnet til at se dig og mange andre dygtige kvinder til juni :O)

    SvarSlet
  5. DET vil jeg holdeøje med- det er jo meget tæt på mig :-)

    SvarSlet
  6. Jeg glæder mig også !! Det foregår jo i "min by".
    Kh hanne

    SvarSlet