torsdag den 2. februar 2012

I dag...


... starter modemessen, og jeg skal af sted hele dagen, jubiii... og det skal jeg i denne skønne neonsag.
Kan du kende den Line/Marapytta. Det lå i bunken af gammelt stof jeg købte af dig.
Dengang var det en kjole med lyselilla kant i halsen. Nu er den gjort smallere, er kortet af og har fået en syrlig gul halskant.
Jeg synes at jeg bliver hot;))
Både i Bella Centret og på Carlsberg skal vi se på tøj til de små.
Det plejer at være en skøn, inspirerende dag, med masser af indtryk, snak og grin
Jeg glæder mig:))



5 kommentarer:

  1. du bli'r da total smart Stine. Ha' en rigtig dejlig dag

    SvarSlet
  2. Frisk flot farve. I like...

    SvarSlet
  3. Åhh vad fin den var! Du kommer se fantastisk ut i den ;-)

    SvarSlet
  4. Hi hi, ja jeg kan:-)
    Det er det vildeste patchwork jeg længe har set, jeg købte det en gang på ebay.
    Sejt at du har fået noget ud af det!
    God weekend

    SvarSlet
  5. jeg var afsted igår på messerne- dejlige farver, jeg så rundt omkring. Er hjemme og fejre min fødselsdag idag. God dag på messen- hils derude:-) Knus

    SvarSlet