onsdag den 1. februar 2012

Lidt til halsen...


... kan man vel altid bruge;)
Til workshoppen i går, havde jeg hjemme eksperimenteret med at hækle et lille tørklæde i en "oldemor-variation".
Der var en del af kursisterne, som afprøvede min ide.
Nogen hæklede i samme bredde, andre tilføjede et par rækker, 
så, tørklædet blev bredere.
Nogen fundere over, om der kunne hækles en afsluttende kant rundt om hele arbejdet.
Bestemt en mulighed, det vil jeg også prøve.
Dejligt når man kan inspirerer hinanden på sådan en aften:)))





15 kommentarer:

  1. Det er en fin effekt :)
    Knit and hugs
    Thea

    SvarSlet
  2. Super fin måde at hækle på, måske skal den på min too doo liste..

    SvarSlet
  3. Det ser altså godt ud at anvende firkanterne på en lidt anden måde!

    SvarSlet
  4. Fedt tørklæde, I 3 var for seje i går. Kommer der flere workshops fra dig, med samme indhold???

    SvarSlet
  5. Tak:))

    Kære Charlotte.
    Tak for billederne, Rachel sendte dem videre.
    Super smuk knap du fik broderet.
    Jeg vil rigtig gerne afholde flere workshops, men det er ret svært at
    finde lokaler. Men hvis garn-festivallen Grib Garnet i Silkeborg i Juni
    bliver til noget, har jeg også sat en "olde" op der:))

    Kh. Stine

    SvarSlet
  6. Det er virkelig et fedt tørklæde!

    SvarSlet
  7. Det er det bedste ved sådanne kursusaftener - både at man lærer nyt fra underviseren og at ideerne udvikler sig :) - tusind tak for at se med på bloggen så man bliver inspireret

    SvarSlet
  8. Skøn variant af en oldemorfirkant :-)

    SvarSlet
  9. Wauh. Sikke er flot tørklæde. Og en kanldgod idé at bruge oldemorfirkanterne på den måde, så det ikke altid bliver det samme. :-)

    SvarSlet
  10. Meget fint tørklæde - jeg kunne godt tænke mig workshop som dem I lige har holdt i Jylland.

    SvarSlet
  11. Stine, vi glæder os til du kommer til Silkeborg :0)

    SvarSlet
  12. Hvor er det fint. Smukkere kan man vist ikke smykke sin vinterhals.

    SvarSlet
  13. En rigtig god måde at bruge oldemorfirkanterne på!
    Flot♥

    SvarSlet